Desprès de 6 hores i una intensa lluita amb els Mexicans vàrem assolir la desena posició, tot un èxit per l'Escuderia Tic Toc i pel Slot Andorra.
El viatge va començar divendres a les 6:30 amb la recollida del equip i fer via cap a l'aeroport de Barcelona, a on vàrem trobar ja al equip Català de Mospmis i part de l'equip de Ninco Racing, un vol de 1.45m i arribada a Stuttgart.
Primer que res una visita al recinte firal que es troba al costat del mateix aeroport i d'unes dimensions descomunals i modernisim, allí es celebraven simultàniament 4 salons diferents,
Dissabte a primera hora comencen les dues hores d'entrenaments lliures i simultàniament la final classificadora dels equips alemanys, una aturada per dinar i més entrenaments ja amb tots els equips, comprovació de cotxes, sorteig dels motor i cap a la Súper Pole, l'Enric surt molt nerviós per la responsabilitat que això comporta, però en el escàs minut de temps que te, fa una bona passada i queda un dotzena posició i s'estria com estratègia de cursa el carril 16 per comença l’endemà la Final.
Tot seguit lloguem un cotxe i ens desplacem a Kogen a on Ninco ofereix un sopar a totes les delegacions, en un bon ambient fem el sopar dit Ninco Party i cap a Stuttagrt aviat que s’ha de descansar per estar frescos.
Diumenge a les 9:30 tot apunt per començar
Els nostres comencen a anar fort i ben aviat la lluita del dia Andorra – Mèxic, el locutor no para de parlar de la nostra lluita aferrissada pel 10è o 11è lloc i comencen les alternances. Es l’hora de posar l’estratègia en joc, i el prèviament pactat entre nosaltres es du a terme i canviem l’ordre de pilots per tal que cada un faci el que fins ara millor se l’hi a donat, però la lluita i la pressió segueix... el ritme baixa una mica pel desgast de pneumàtics i decidim el canvi per guanyar en velocitat i grip. Carril 3 tot es apunt i el Jordi para davant la taula de Pit Box l’Ignasi rodes en ma agafa el cotxe i canvia les rodes i neteja trenetes amb una pèrdua mínima de voltes, el Mexicans adopten la mateixa tàctica per canvien llantes i rodes, i perden 4 voltes respecte a nosaltres, tenim un bon coixí... però... no afluixen i el seu ritme es frenètic fins que ens tornen a igualar les voltes, en tot això l’Equip de Alemanya 3 es despenja darrera nostre i ja no es rival a priori, torna l’emoció i durant dues tandes de 20 minuts rodem a la volta, mes i tot la distancia entre nosaltres no es més de
Comença la recta final el nervis es noten i l’ambient esta calent, l’Enric, el Jordi i l’Igansi fan tres tandes memorables a la volta amb el Mexicans, i sabem que qui millor aguanti la pressió s’endurà el lloc de Top Ten, i així es, el Jordi amb la seva tranquil·litat esta rodant de manera formidable i estable sempre a prop dels 11 segons per volta i Mèxic no aguanta i va perdent pistonada, volen seguir el ritme i comencen les sortides, l’hi toca a l’Ignasi, un altre cop el ritme cardíac al màxim, es l’ultima de tanda de 20 minuts i tenim quatres voltes d’avantatge, podem ser conservadors però sense perdre ritme ni sortides, i així es... ultimes voltes i seguim davant 3... 2 ...1... Spot. Ho Hem aconseguit el 10è lloc i entrar en el Top Ten es nostre!!!!.
S’ha de celebrar i anem a un restaurant genuïnament alemany a fer un merescut àpat que com a prima paga el Joan, això si demanem una cervesa extra pel Josep amb el que hem estat varies vegades en contacte.
Com a nota curiosa l’Agustí i el Joan, varen donar un cop de ma al equip de Mèxic, fent una tanda de comissaris de cada tres, ja que era un equip de dos.
Dilluns amb plena eufòria cap a casa, vol de tornada plàcid acompanyats un altre cop pel Equip Català i Ninco Racing, para i fonda per dinar a Ponts i a mitja tarda tots a casa.
Vull donar però les gràcies a TOTS el que heu fet possible aquest magnífic resultat, la vostra aportació per petita o gran ha estat imprescindible novament 1633 GRACIES
(una per volta).
Mes informació http://www.clubninco.com/nincoworldcup07
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada